Rs-H
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Rollespill eller Historier
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 All I want for Christmas is you..

Go down 
AvInnlegg
Weazel

Weazel


Antall Innlegg : 1046
Join date : 21.09.2011
Age : 26
Bosted : i forumet<3

All I want for Christmas is you.. Empty
PosteTema: All I want for Christmas is you..   All I want for Christmas is you.. I_icon_minitimeLør Des 17, 2011 10:01 am

Well hello there ouo
Bestemte meg for å lage en ny historie,og siden det snart er jul,så ble det en julehistorie!Very Happy

Og det går ikke ann å melde seg inn (hvertfall ikke enda). Jeg tar bare med nærme venner.

De som er med:
Honney(mor)
Taswer(far)
Septimus (jeg)
Golden Toffee (GT)
Cactus Jack(Cj)
Dummehund (Dumme)
Kamix
Winterwolf (WW)
Rosa
Sesshomaru
Moranimo


Da kan jeg vel starte?


Innledning:
Jeg er Septimus Heap,men alle kaller meg bare Sep eller Septi. Unntatt mamma.. Hun kaller meg alltid 'vennen min',eller 'gullet' osv.. Derfor har jeg nesten aldri besøk,men jeg drar mye til venner istedenfor. Men,la oss starte..

Kapittel 1

Jeg satt i sofaen og så på TV. "Vennen min?" hørte jeg mamma rope fra kjøkkenet. "Ja?" svarte jeg grettent. "Kan du hjelpe meg med å vaske opp?" mamma stakk hodet ut av døråpningen. "Niks. Jeg skal til Cj" jeg reiste meg og tok på lue og votter. Jeg hadde begynt å få vinterpels, så jeg trengte ikke jakke. Jeg var ute av døra før mamma fikk sjansen til å få sagt noe. Det var kjølig,og jeg hutret litt. Plutselig kjente jeg noe kaldt renne nedover ryggen min. Jeg snudde meg og fikk en snøball midt i fjeset. "Fulltreffer!" ropte Cactus Jack frydefullt. "Du skal få!" lo jeg og plukket opp litt snø og formet det til en snøball og kastet. "Ey!" Cj kom bort til meg og ga meg hodekokos. Jeg rev meg vekk og smilte. "Jeg hadde akkurat tenkt til å dra til deg" "Så koselig" lo Cj. Vi begynte å gå, og vi prøvde å dytte hverandre i store snøfonner i veikanten.
Da vi endelig kom til Cj,var vi helt fulle av snø. Vi nærmest fløy bort til sofaen,og moren til Cj spurte om vi ville ha litt varm sjokolade. "Ja!" sa vi i kor. Etter rundt fem minutter kom moren ut med et fat med to rykende kopper, og noen kjeks. Vi spiste opp kjeksen først,og så startet vi på kakaoen. "Såeeh.. Har du hørt noe fra kjæresten din?" Cj smilte skøyeraktig. "Hun er ikke kjæresten min" Jeg dultet borti Cj og lo litt. "Joda! Jeg har sett dere kysse" Cj lo. "Jaså? Når da?" Jeg satte fra meg koppen. "Husker ikke" Cj så opp i taket. "Kan ikke dere to ta dere en tur ut litt?" sa moren til Cjog smilte. "Greit" Cj reiste seg,og dro meg med seg. Vi gikk ut døra igjen,og bestemte oss for å ha snøballkamp med naboen til Cj.


Kapittel 2

Vi ringte på hos Moranimo,og spurte om hun ville bli med på snøballkamp. "JAAA!" ropte hun,og skyndte seg å ta på lue og votter. Vi startet med å lage snøborger, og så pælmet vi snøballer på hverandre,men tilslutt klarte vi ikke mere,fordi vi vi fikk hele tiden latterkrampe. Vi la oss ned i snøen,og så opp på himmelen. "Det begynner å bli mørkt" sa jeg,og prøvde å ikke få latterkrampe igjen. "Ja..Tror mamma vil at jeg skal inn og spise" gryntet Cj,og reiste seg. "Ser dere senere" ropte han,og begynte å gå tilbake til huset sitt. "Jeg må vel inn jeg også" sukket Moranimo. "Greit" smilte jeg,og reiste meg. "Ser deg senere" Moranimo gikk også tilbake til huset sitt. Jeg begynte å gå hjem,men tenkte jeg kanskje kunne besøke GT. Jeg skyndte meg bort til huset hennes,og ringte på. "Hei!" smilte moren hennes, "bare kom inn. Golden Toffee sitter på rommet sitt" "Greit!" jeg tok av meg lua og vottene,og smilte til moren,og gikk til GT.
Til Toppen Go down
http://weazelbajs.deviantart.com/
 
All I want for Christmas is you..
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Rs-H :: Historier-
Gå Til: