Rs-H
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Rollespill eller Historier
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Ao Akuma / Blue Devil

Go down 
AvInnlegg
Wowo

Wowo


Antall Innlegg : 169
Join date : 21.09.2011
Age : 25
Bosted : Mah bed! :D

Ao Akuma / Blue Devil Empty
PosteTema: Ao Akuma / Blue Devil   Ao Akuma / Blue Devil I_icon_minitimeTir Okt 04, 2011 9:04 pm

Hæi!

Jeg har startet en ny historie som jeg er blitt for glad i..
Vi startet på skolen om å skrive spøkelsehistorier også kom jeg på en utrolig bra en.
Den er basert på en av mine favorit Animer, dette er omvendt av den så blir litt blod , tårer og gore. Animen jeg vil bruke heter Hetalia så alle "landene" som er derfra bruker jeg de ekte navnene ikke land-navnene som f.eks Italia , Germany osv. men
Germnay = Ludwig og Russia = Ivan osv.

Mennesker som er med;
Italy ( Veneziano )
Germany ( Ludwig )
Prussia (Girlbert)
Canada( Mattew)
America ( Alfred )
England ( Arthur)
Japan ( Kiku )
China ( Yaoi )
Russia (ivan )

"Veh ... Vehh ... Vehh ..."
Veneziano pustet tungt da han stoppet ved en butikk.En hånd ble presset mot veggen for å støtte noen av vekt mens han bøyd over å fange ham puste.Blant de kvitrende fugler, tidvis passerer biler og rush av skodder som butikker var åpne for business, lyttet han nøye med hensyn til lyden av sint tysk.
"Nå som jeg har kjørt så langt, vil selv Lugwig ikke komme etter meg ~" Italia sukket lettet, utretting selv når han ikke fikk se eller høre noen tegn på forfølgerens hans.
Trening før møtet ... jeg skulle dø!Italia klynket i hodet hans mens han minnes ble jaget rundt i nabolaget, en forbanna tysk på halen.Han forsto ikke hvorfor Ludwig fremdeles insisterte på å ha praksis treninger til tross for at nasjonene nå var i fred med hverandre.Men han var ikke den som stamfisk om visse ting for lenge og hadde begynt å se seg rundt i området han hadde stoppet.

"Hmm. Jeg ser ikke noe kjent rundt her ... Er jeg fortapt?"Veneziano lurte men ansiktet lyser opp som juletrær da han la merke til hva slags butikken han hadde stoppet på.
"Ve ~ Gelato ~!"Den italienske utbrøt ivrig og gikk mot disken for å bestille sin del.
"virkelig?"Et høyt utrop fanget Veneziano oppmerksomhet mens han ventet på sin iskrem.
"Hm?"Han så på sin side for å finne en gruppe tenåringer sitter rundt et bord levert av iskrembar.
"Det er bare et rykte. Du er ikke egentlig går, er du?"
"Det er spøkelser, ikke sant? Det høres skummelt ut..."
Spøkelser?Italia mente distre som han mottok den kalde glede fra de serverer personalet.Den italienske var nysgjerrig på samtalen deres og så ble stående i nærheten av skranken mens han slikket på den kalde kremen.
"Det er sant! Masse folk forsvant og ble spist av denne enorme monster!"En av dem spredt armene bredt for å understreke sitt poeng.
"La oss sjekke det ut! Hvor er det?"
"Hvis jeg husket riktig, hørte jeg det var en virkelig stor western-stil huset nord for her."
Et hjemsøkt hus ... Iveneziano slått ideen om og om igjen i hodet.Selv om vi er i fred i dag, jeg aldri kommer til å spille eller ha det moro med de andre ... ...
Jeg ønsker virkelig å være venner med dem ... ...

Oh, jeg vet!En inspirasjon slo ham så han tenkte om hvordan han kunne oppnå sitt ønske.Jeg skal fortelle Alfred om det!Hvis han forteller andre om det, kanskje de vil alle bli interessert!Ahah ~ Jeg er så flink ... Den italienske skamløst roste seg over hans enkle plan.
"Okey, så snart møtet er over, jeg skal-" Italia hvisket til seg selv da han var ubehagelig forstyrret.
"VENEZIIANOOO!"Ludiwg ropte ikke langt fra der han sto da han fikk øye på Veneziano med iskrem butikken.
"Ve!"Italia sto forankret i bakken mens han stirret rasende på den nærmer seg tysk.
Argh!Hv-Hvorfor?!Han tenkte fælt, lurer på hvordan i all verden Ludiwg klarte å finne ham så snart.
"Så dette er der du gjemmer? Ikke tull og komme tilbake til trening!"Ludwig brummet han forfulgt sint mot Italia.
"Eeek! Jeg beklager, jeg beklager! Minst vente til jeg er ferdig å spise min Is!"Veneziano ba.
Men Ludwig hadde ingenting av det."Du bør ikke engang være å spise før trening!"Han refset på italienske matvaner."Og jeg tar deg tilbake selv om jeg må dra deg sparker og skriker!"
"Gack!''Veneziano kneblet da Ludwig slepte ham med makt av halsbåndet hans.
Den lille oppstyret høstet ungdomens oppmerksomhet og hver av dem viste varierende grad av underholdning mens de så på høye blonde mannen dra motvillig brunette unna.

- - - -
"Wow, et hjemsøkt hus?"Alfred spurte sterkt interessert i Venezianos forslag.Den italienske hadde klart å finne den amerikanske et sted langs en av korridorene når møtet var slutt og måtte ivrig beskrevet ham om løftet om en spøkelsesaktig erfaring med et hus.
"Høres interessant! La oss gå! Jeg skal spørre de andre om de ønsker å komme sammen!"Alfred sa da han kom seg tilbake til møterommet.
"Uh-huh!"Veneziano avtalt lykkelig som han slept ved siden av Alfred.Han var glad for at hans plan hadde virket."Jeg skal gjøre det samme."
"Jeg tror ikke Kiku ønsker å, men ..." Alfred tenkte, hans sinn kjører gjennom en liste over nasjoner som kan være interessert."Uansett, det er mange andre vi kan spørre!"
"Hvis han ikke kommer, skal jeg prøve å spørre ham!"Veneziano foreslått.Han virkelig virkelig ønsket en av hans beste venner å bli med ham uansett."Er ... Det er en by i nærheten, du ser, og derfra må du gå ... eh ... eh ..." Veneziano prøvde hardt å huske samtalen detaljene som han beskrev plasseringen til Alfred.
''Øst! Du går østover, og du vet det er det med en gang!"IVeneziano viftet hendene for å legge til illustrasjoner i beskrivelsen hans.
"OK! Østen rett?" Alfred bekreftet."Det kan sannsynligvis ikke være i svært god stand," han tenkte som han forestilte hvordan nedslitte forlatte huset vil se ut og skalv litt på sin overaktive fantasi."Minst vil vi ha det moro sammen!"Han sa med tvang juble da han prøvde å jage bort de innkommende frykt for spøkelser og monstre.
"Ja ~" Veneziano er avtalt, ikke merke Alfreds liten rystelser."Jeg tror de fortsatt i møterommet. La oss gå tilbake raskt!"Kan ikke inneholder hans opphisselse, hoppet den italienske foran Alfred.
Alfred så den italienske flyttet foran ham, moret på fyren ham med sin barnlige entusiasme før du plukker opp sitt tempo.Han ønsket ikke å tape mot Veneziano i kampen mot møterommet.

- - - - -

"Oh ... et hjemsøkt hus, er det?"Kiku sa etter lyttet til Alfred.Hvem som helst kunne plukke opp den åpenbare mangelen på interesse mot temaet i tonen hans.
"Tror du ikke det er interessant! Møtet er endelig over og vi har ikke noe bedre å gjøre, så jeg tenkte vi kunne alle gå sammen!"Alfred viftet rundt energisk, håper å påvirke Kiku med spenning hans.
Umiddelbart etter Alfred og Veneziano brøt gjennom dørene, stoppet de gjenværende personer i møterommet sine chattere å stirre latterlig på dem.Men disse to ignorerte de andre, zoome inn på deres målgruppe.Mens resten returnerte til sin egen bedrift en gang Alfred gikk på sitt vanlige rants, hatt et par uheldige de til å lytte gjennom den amerikanske raske-brann tale med Veneziano å vektlegge visse deler av tirade hans.
Etter noen få øyeblikk av argumenter og roper, alle endelig forstått den amerikanske budskap.Opprinnelig var det motvilje, og klager fra gulvet, men med kombinasjonen av Alfreds overbevisninger og Veneziano beg og sutre, deres publikum til slutt enige om ideen.Noen ble interessert i nevnte huset etter å ha sett disse to er spenning og entusiasme.
"Hva skal du gjøre, Kiku?"Veneziano spurte ivrig om sin venns mening.
"Vel ..." Kiku slepemontert.Han var urolig.På den ene siden var han ikke interessert i det hele tatt.På den andre, gjorde han ikke ønsker å såre Venezianos følelser."Jeg skal se hva jeg kan-"
"Aww, Kom igjen, la oss ha det gøy! Jeg forteller deg, er alle som kommer!"Alfreds egoistisk erklærte sin høye ytters ubehagelig røst lett overdøver Kiku.
Ludwig var grublet over planen å gå til huset."Hvis så mange mennesker innom der, vil det ikke være en test av mot. Hvorfor du ikke gå først å ta en titt?"Han foreslo.
"Ja, jeg skal sende deg en melding når jeg kommer dit, Aru! Så hvis du vil, kan du komme over."Yao hadde i hemmelighet ønsket Kiku å komme sammen også, ser dette eventyret som en mulighet til å styrke broderlig obligasjoner.Og så var han den første til å godkjenne av Ludwigs forslag.
"Okey.. Jeg venter her."Kiku svarte.
"Vel da. De i den første gruppen, la oss gå?"Arthur ledet mot utgangen uten å egentlig ventet på noen svar.Han ønsket å få ting flytting og gjort hvis de ønsket å være tilbake av kvelden.
De prøvde å fange opp med den engelskmannen da Veneziano ropte til dem: «Jeg bare husket en ting. Alfred og eh ... Kiku. Og også, vel ... Bror Francis."Det sa de sluttet i deres spor å se merkelig mot Veneziano.
"Kan du gjøre meg en liten tjeneste?"Veneziano spurte nøling i sin normalt munter stemme.
Francis hoppet i, ute av stand til å motstå fristelsen presentert."Å? Er det om hemmeligheten til min gode utseende? Du kan spørre meg hva som helst ~" Han sa, skyvedører farlig lukket mot iVeneziano.
Matthew fikk se hva hans farsfigur forsøkte å gjøre, og han umiddelbart ringte for deres oppmerksomhet."Vel, la oss gå da?"Den kanadiske vinket for etternølere å fange opp.Francis krøp litt da han møtte den kanadiske sin anklage gjenskinn og lydig flyttet bort fra Veneziano og mot å forlate gruppen.

Matthew spurte: "Bare for å være sikker, vil vi gå østover og deretter finne en vestlig stil huset rett?", Etter å ha sett de fleste av sine gruppemedlemmer hadde forlatt, sparer for Alfred som så ut som han husket om broren hans og ventet for ham ved døren.

"Hva?"Veneziano var distrahert et øyeblikk, men han raskt gjenopprettet."Oh ... ja. Vær forsiktig," han bud på retrett venner farvel som den kanadiske løp opp til sin bror.Uuttalte bekymret skinte i øynene hans da han så den siste av de nordlige amerikanske brødrene gled gjennom døren.

- - - - -
En time senere ~
I møterommet, var den andre gruppen venter på en henvendelse fra den første.Ludiwg var skrive på laptopen sin mens Gilbert, Kiku og Veneziano hang rundt.Den prøyssiske hadde fått lei av vente og bestemte seg for å plage sin lillebror.
"Hei, Ludwig! Hva gjør du?"Gilbert lente seg tungt på sin brors skuldre, prøver å kikke på innholdet på skjermen.
"Gå vekk!!"Ludiwg knurret irritert mens han dyttet broren vekk, men han skiftet til å vise ham Google Earth-programmet ble han tilgang.
"Jeg er bare samle informasjon om plasseringen av huset," Lugwid sa.
Gilbert stirrer nysgjerrig på satellitten kartet. "Wow, det er ganske isolert," han kommenterte.
Ludwig var enig med sin bror .''Det stemmer. Dømme etter avstand, vil jeg si at det handler om en tre timers tur til fots."
"Det er langt!"
Ludwig nikket til sin brors korte utbrudd."Det er derfor jeg foreslår at vi drar nå, dersom vi ønsker å gjøre det sammen igjen av kvelden."
Gilbert var med planen helhjertet."La oss fortelle Kiku og Veneziano!"

"Løp!"Gilbert ropte da han grep nøkkelen fra veggen.
Vennene stiplede ut av rommet og ned hver trapp.Monstrene falt fra taket overalt, og jaget dem, hot på sporet sitt.

Det var nå 2 uker siden de fant 'haunted mansion' og gikk inn i huset og kom seg aldri ut hoved døren. Nå måtte de finne en vei ut.

"Shi-t! Shitshitshitshitshit!" Romano forbannet med tårevåte øyne som han satte opp, unnvike monstre med utrolig hurtighet og smidighet.
Til sist, så de døra ...og den gigantiske, gåre monsteret som stod vente før det.Alfred rettet hans pistoler på det og skjøt raskt.
"Ikke stopp oss etter at vi endelig kommet så langt!"Arthur flipped åpne sin bok og ropte, "Expecto Patronum!"
Med en jord-skjelvende eksplosjon, var banen ryddet.Som følge av forsinkelsen, hadde andre monstre nesten fanget opp.
"Skynd deg og åpne døren allerede!"ludwig pisket nærmeste monster.

Gilbert presset nøkkelen i nøkkelhullet og vridde det febrilsk.Etter en lang øyeblik, nøkkelen og prøver å vri knotten, døren endelig kom åpen.

"Det er åpen!"Gilbert gispet.
De oversvømte ut ivrig.Romano grep Veneziano i armen og dro ham ut i et skritt.
Nå kanten av skogen, Venziano endelig skjønte at noe var galt.Han stoppet brått og kikket rundt i panikk.
"Ludwig?"Veneziano uttrykk slått til skrekk da han så tilbake til herregården og så at Ludwig fortsatt kjemper."Ludwig!" Han begynte å løpe tilbake.
"Ikke kom,Veneziano! Jeg vil holde dem av så løpe vekk mens du kan!"Ludiwg stirret på ham, stoppe ham midlertidig.
"Men-Ludwig! Italia protesterte.
"Nei!Løp! Ikke bry deg om meg;!. Jeg skal gå bra jeg lover."Ludwig snudde seg og smilte kort før smelle døren lukket, han fremdeles inni.
"Ludwig!Ludwig!!"Veneziano fortsatte å kjøre tilbake.
"Stopp!! Vi må benytte sjansen Ludiwg ga oss!"Kiku trakk ham tilbake.
"Nei, la meg gå! !"Veneziano skrek da han prøvde å bryte seg fri.

"Alfred, kan du hjelpe meg!"Japan slet med å holde på de yngre.
Alfred løp over og kastet gutten over skulderen hans, holder et fast grep om ham med sin solide styrke.

" Vi må gå tilbake og redde ham! Hva er galt med alle dere! Hvordan kunne du selv foreslå å forlate ham bak!"
"Ro deg ned og tenke!!"Gilbert slo ham, ekkoet resonerende i den nye stillheten."Jeg ønsker ikke å forlate ham heller! Han er min bror! Men ikke du tør kaste bort sin innsats som dette! Hvert sekund er han kjøpe oss er dyrebar! Vi vet alle at det finnes ingen annen måte å slippe unna!"

"Men Ludwig vil ... vil ...!"Venezianos øyne begynte å flome.
"Vi forlater. La oss gå. Vi har ingen tid å miste på denne måten," Gilbert hvisket mørkt og gikk bort mot skogen.
"Vi endelig gjort det ut sammen. Vennligst ikke ødelegge det," Arthur tigget."Vi har endelig vunnet!"
"Nei! Det er ikke en seier hvis vi ikke alle gjør det ut! Vi trenger Ludwig!"Veneziano ristet på hodet i fornektelse og slet mer.
"Alfred, gå videre. Vi vil ikke kunne komme unna som dette. Monstrene kunne komme ut noen andre nå."Arthur sukket og snudde seg vekk, etter Gilberts bly.
"Beklager,Veneziano. Det er for ditt eget beste," Alfred sa unnskyldende.
"Nei .."Veneziano følte en smertefull innvirkning på hodet og svarte begynte å krype i sitt syn.

''Ludwig...''
Til Toppen Go down
http://emochibie.deviantart.com/
 
Ao Akuma / Blue Devil
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Rs-H :: Historier-
Gå Til: